Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

  1. Ga naar de winkel
  2. Zoek het product dat u wilt kopen, of het evenement waarvoor u kaarten wilt bestellen
  3. Klik op “In winkelmand”
  4. Klik op “Winkelmand bekijken”
  5. Geef hier het aantal op dat u wilt bestellen, en klik op “Winkelmand bijwerken” om het totaalbedrag te zien
  6. Klik op “Doorgaan naar afrekenen”
  7. Geef uw naam en e-mailadres op en selecteer uw bank
  8. Klik op “Bestelling plaatsen”
  9. U wordt automatisch doorgestuurd naar uw bank om de betaling via iDEAL te voldoen
  10. Nadat u de betaling heeft gedaan ontvangt u binnen enkele minuten een e-mail. Heeft u kaarten besteld? Dan is kunt u deze e-mail gebruiken als toegangsbewijs

Ik heb geen mail ontvangen, wat nu?

Nadat uw betaling succesvol is afgerond ontvangt u binnen enkele minuten een e-mail. Heeft u na 5 minuten nog geen e-mail ontvangen? Kijk dan of deze niet per ongeluk in uw spam-folder terecht is gekomen. Kunt u hem daar ook niet vinden, controleer dan of uw betaling succesvol is afgerond. Heeft u betaald, maar geen e-mail ontvangen? Neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar bestellen@wilskracht-amersfoort.nl.

Ik heb speciale wensen (bijvoorbeeld rolstoelplaatsen)?

Plaats eerst uw bestelling en neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar bestellen@wilskracht-amersfoort.nl.

Is er een speciaal tarief voor kinderen?

Bij een aantal van onze evenementen geldt een speciaal tarief voor kinderen. Indien dat het geval is vindt u dat terug in de omschrijving van het evenement. Voor al onze andere evenementen geldt voor iedereen hetzelfde tarief.

Ik ben lid van de vereniging, krijg ik korting?

Voor de meeste evenementen kom je in aanmerking voor korting. Je ontvangt hiervoor voor elk project een kortingscode via de mail, die je kunt invullen nadat je de kaarten aan je winkelwagen hebt toegevoegd.